Startsida SpeedRiders Forum
Alla nya medlemmar på forumet måste följa nedståeende regler, läs och följ dessa eller bli portat härifrån!

HjälpHjälp   SökSök   AnvändareAnvändare   GrupperGrupper   Registrera ny användareRegistrera ny användare 
 ProfilProfil   Personliga meddelandenPersonliga meddelanden   Logga inLogga in 

Renovera Sachs motor...
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Startsida -> SACHSMEKS FRÅGELÅDA
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
Ludde

Registreringsdatum: 21 mars 2008, 00:04
Från: Uppsala

InläggSkrivet: tis jun 24, 2008 21:45    Rubrik: Lager Citera

Hej !

Känns bara skönt att addera i denna diskussion att jag lämnar bortmitt vevparti för balsering och schimsning och lämnar med bra lager köpta på Dione i Uppsala.

Så jag tar en öl på terassen o njuter..

Skönt va Laughing
Mr.Jake

Registreringsdatum: 17 december 2003, 22:11
Från: Vara

InläggSkrivet: lör jun 21, 2014 20:59    Rubrik: Citera

Så här 7 år senare snubblade jag över denna tråd då jag är i hög fart med att byta ramlager på min väns motor. Jag ber om ursäkt för hur trög mitt forna jag var. Jag är nu 23 år, ingenjörsstudent, och kan meddela att jag inte är helt bakom flötet (tror jag), även om det kanske tycktes att allt hopp var förlorat.
Det jag vill säga egentligen är att jag vill tacka er som stod ut/står ut med sådana som jag. Vi alla har varit nybörjare och det är viktigt att man inte fnyser åt folk bara för att de inte tycks förstå något som kan tyckas vara uppenbart. Jag lärde mig oerhört mycket genom detta forum, saker som jag bär med mig än idag, allt p.g.a. att jag frågade om precis allt jag inte förstod.
"Det är bättre att fråga och verka okunnig än att tiga och förbli det."

PS. Kommer inte riktigt ihåg hur det blev med den där motorn men den monterades tillslut och gick felfritt under mina år som tonåring.
Upp till toppen av sidan
Visa profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN Messenger
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Startsida -> SACHSMEKS FRÅGELÅDA Alla angivna tider följer GMT +1 timme (svensk vintertid)
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4

Gå till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet