Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 11 Apr 2021 03:14

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Zoords ansökan för Svea Ulvar ;)
PostPosted: 27 Sep 2007 21:17  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Zoord, 68 just nu, Warrior.

Ditt namn in real life: Linus.

Känner du någon i gillet in real life?: Nej.

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Havana, den har lagt ner har varit den enda online för evigt känns det som.

Vilken talentbuild kör du med?: Arms, 50/9/0

Gear? Visa på http://ctprofiles.net/ , eller på annan hemsida på nätet, komplett med normal och resistgear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ne&n=Zoord

Fire/Natrure Resist?: Har ingen eftersom jag lvlar just nu.

Vad har du för raiderfarenhet?: Jag har gjort ZG och lite MC samt Karazhan på en kompis char men inte mycket Kara dock

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Självklart har redan börjat planera hur jag ska specca om.

Hur länge har du spelat WoW?: 3 år.

Hur mycket spelar du i veckan? När?: Jag spelar ungefär 2 timmar om dagen MINST på alla dagar

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) är det något som fungerar för dig?: Söndagar och Tisdagar fungerar perfekt för mig.

Varför vill du joina SU?: Det låter som en perfekt guild för mig och den är skandinavisk också!!!

Vad förväntar du dig av SU?: Kul och mycket kul

Vad kan vi förvänta oss av dig?: Ansvarsfullhet,

Något mer vi bör veta?: Inget jag kommer på

Extra info om dig: Jag bor i göteborgs innerstad.
Tidigare MMO erfarenheter?: Jag spelade rune scape för 6-10 år sedan fast det e ju MMORPG om jag kommer ihåg det rätt
Ålder: 16
Stad, hemort: Göteborg men jag är född i Västervik

Övrigt, något mer du vill tillägga?: Inget jag kommer på.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]