Elo. Postar denna ansökning å en polares vägnar.Characternamn: Péctore
lvl: 65
Ras: Undead
Class: Death Knight
Ditt namn in real life: Matias Laurila
Känner du någon i gillet in real life?: Känner Geeken sedan många år tillbaka.
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:Är med I <We dont like guilds> som är en levling-/irl guild.
Tidigare lirade jag i <Cafe Mocha> med min rogue, som tyvärr blev hackad och stulen av en "former" irl polare för ca 1 månad sedan (förlorade även en 70 mage och en 70 druid på köpet).
Vilken talentbuild kör du med?:Lirar som Blood just nu, men vet inte hur det kommer att se ut på 80.
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val:För att levla snabbare.
Gear?:-
Eventuellt resistgear?:-
Vad har du för raiderfarenhet?Karazhan, Gruul, Magtheridon, SCC och TK.
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:Självklart.
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?:Ja, när det blir dags för sådant lyssnar jag gärna till olika tips.
Hur länge har du spelat WoW?:Har spelat i ungefär 1,5 år.
Hur mycket spelar du i veckan? När?:Spelar så ofta som möjligt när jag inte jobbar eller är med tjejen.
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?:Så länge jag inte jobbar på de tidpunkterna så funkar de utmärkt.
Varför vill du joina SU?:Hört att det är en guild man har kul i, vilket jag vill uppnå med wow. Dessutom att raida tillsammans med Geeken i framtiden.
Vad förväntar du dig av SU?:Mysiga uppesittar kvällar i g-chat
Vad kan vi förvänta oss av dig?:En seriös spelare som alltid siktar på att få ut så mycket som möjligt av sin klass.
Något mer vi bör veta?:Inget jag kan komma att tänka på just nu
Extra info om dig:Tidigare MMO erfarenheter?: Runescape och DotA mm.
Ålder: 20
Stad, hemort: Smedjebacken, Dalarna
Övrigt, något mer du vill tillägga?: Nej