Characternamn, lvl, Ras, Class:
Jag är en 80 belf holadin
Ditt namn in real life:
Felix
Känner du någon i gillet in real life?:
det gör jag inte, men känner nudist och nakenlisa, de som tipsa mig om guilden
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:
the erebus council. Jag lämnar det för att de inte riktigt kommit igång med guilden än.
Vilken talentbuild kör du med?:
Holy
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val:
jag har speccat holy för att jag varit retri sen lvl 1 ungefär

aldrig testat holy eller prot, så jag respecca och föll verkligen för holy. känner sig viktig och bidrar med mycket
Gear?:
antar att jag ska linka armory här så här kmr det.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... e&n=FeglixEventuellt resistgear?:
har tyvär inte satsat på resist gear, fullt upp med att fixa crit rating gear atm
Vad har du för raiderfarenhet?:
pre tbc lira jag mc, bwl och aq20. Tbc. karah,za och gruul. (spelade pvp i tbc men tröttnat)
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:
alltid
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: självklart, jag sattsar full pvE. jag bör sattsa på spellpower och crit rating, behöver inte stamina eller resil ench eller gear.
Hur länge har du spelat WoW?:
jadu. sen pretbc. i storsett hela tiden, några upphehål däremellan. men alltid fallit tillbaks
Hur mycket spelar du i veckan? När?:
jag spelar nog minst 4 timmar om dagen:) och mer på helger
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Jepp det kan jag
Varför vill du joina SU?:
för att jag har hört goda rykten och tycker om svenska/scandinaviska guilder
Vad förväntar du dig av SU?:
socialt och trevligt
Vad kan vi förvänta oss av dig?
social & trevlig och som kan spela sin holadin
Något mer vi bör veta?
ehm...är 20 år. studerar till bild/religion lärare på högskolan i kalmar.
Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: jadu. runescape(juck), tibia, phantasy star online, och lite guild wars
Ålder: 20
Stad, hemort:
kalmar. kmr ifrån Sthlm
Övrigt, något mer du vill tillägga?:
Hoppas ni läser och gillar det ni ser sen kan nu klura på vad som rimmar på Lyckstolpe while your at it.