Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 27 Nov 2021 13:52

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Xcute 76 Tauren Warrior
PostPosted: 13 Dec 2008 14:23  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Xcute 76 Tauren Warrior

Ditt namn in real life: Pär Hällqvist

Känner du någon i gillet in real life?: Jag och dreamvampire känner varandra. men ingen i guilden då båda är nya på servern, har flyttat från Burning legion

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Hooligans på burning. lämnade dem enbart för att hela guilden stannat inget hände där längre, tyvärr

Vilken talentbuild kör du med?: 5/10/52

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Har kört prot sedan 55, och trivs bra med det, har även testat andra speccar på min warrior, men aldrig gillat dpsén som jag har fått ut av det. känns som man kan med andra karaktärer få ett bättre dps ut byte, utan att utmana ödet för gruppen

Gear?: ja just nu är det väll inte mycket att skryta med epiken som jag hade vid både lvl 60 och 70 är ju utbytt. så just nu är det inte mycket att skryta med,

Eventuellt resistgear?: nej har pvp rewards men det ihop med prot är ingen höjdare.

Vad har du för raiderfarenhet?: sist nu kara zg men inte fått nån bra fart på raidandet, vid 60 så har jag mc onyxia ja det mesta med min präst på doomhammer.

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: ja

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: klart att jag kommer att cappa deff och göra mitt bästa för block dodge och hp, vilket jag hoppas att de andra i raid gör med, och är det raid så ska det finnas pots och buffs i väskan och inte i närmaste bank, "nåt jag retar mig på"

Hur länge har du spelat WoW?: sedan starten körde betan,

Hur mycket spelar du i veckan? När?: Just nu är det inte så mycket kanske runt 20timmar Har två små här hemma som även gillar att ta upp pappas tid

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: ja men inte alla sen beror det på hur arbets tiderna ser ut går 3 skift just nu

Varför vill du joina SU?: för att kunna raida lite, med folk som har gear och inte lämnar mitt i en instance "lite trött på Pug" sen Är detta ett socialt spel, så ha ett gäng att snacka med är 50% av min spel upplevelse

Vad förväntar du dig av SU?: inte mycket vet för lite om er, men som det verkar så hoppas jag på en mogen och trevlig guild,

Vad kan vi förvänta oss av dig?: Att jag är prot Och efter bästa förmåga ställer upp när ni behöver en tank,

Något mer vi bör veta?: Ja som jag sa så är jag far till två små så jag kommer att försöka att hjälpa till så mycket jag kan, men ibland så kommer jag att vara tvungen att tacka nej då jag har barnen, Så hoppas att jag har fått med allt och att det verkade hyffsat intressant, tyvärr lite luddiga svar på gear men lvlar på så kommer gearen att blir bättre

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: Dark ages of camelot
Ålder: 33 år
Stad, hemort: Arvika

Profile  

Post subject: Re: Xcute 76 Tauren Warrior
PostPosted: 13 Dec 2008 20:16  

Du Mr vinner veckans "right on target" award:

Quote:
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Har kört prot sedan 55, och trivs bra med det, har även testat andra speccar på min warrior, men aldrig gillat dpsén som jag har fått ut av det. känns som man kan med andra karaktärer få ett bättre dps ut byte, utan att utmana ödet för gruppen

Post subject: Re: Xcute 76 Tauren Warrior
PostPosted: 18 Dec 2008 10:27  

Får ursäkta dröjesmålet, återkommer snarast med besked.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]