Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 27 Nov 2021 23:03

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Pondro ansökert till Svea Ulvar
PostPosted: 01 Jan 2009 06:02  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Pondro heter min Paladin som då är en Blood Elf. Han är Level 80. Jag är såklart Orginal ägaren och endast jag har varit inloggad på accountet!

Ditt namn in real life: Karl Patrik Höglander

Känner du någon i gillet in real life?: Nej tyvärr inte vid dagsläget

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jo jag var med i ett Guild som heter Veritas jag lämnade och ansökte till nytt pga att få var aktiva i guildet av 11 members. Nästan aldrig Heroics, eller raids. Många har varit inaktiva i över 10 dagar och dom aktiva har då lämnat guildet. Var dock en mycket bra Svensk guild master som heter Kleio. Vill inte lämna guildet men jag vill ju gå framåt med min Pondro! Då med

Vilken talentbuild kör du med?: Retribution och jag trivs med den talent builden. Vill helst inte respecca men om det behövs för guildet gör jag det endå. dock måste jag då luta mej framåt med healing då jag inte precis har nån erfarenhet

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jo när jag skapade Paladinen då var jag inriktad att bli protection så jag byggde upp mitt träd i protection spalten och körde WC, SFK det gick bra. Men sedan frågade en annan spelare varför jag levlar med protection att det går mycket saktare att levla upp. Och då tänkte jag ja.. hon har en poäng där så jag respeccade från Protection till Retribution då. Och jag började gilla det mer och mer. Tyckte det gick bra ihop med bubble som jag använder vud PvP mest då. Tyckte att DPS var lyckat och passade mej

Gear?: Epic helm, Epic Tabard (Från Achivement), Epic 2-h mace, Epic leg dock holy då jag tog det till mitt Holy set utan att Ninja jag fick tillåtelse av dem andra i gruppen.. Epic braces tyckte det var en förbättring i mitt dps gear, Lvl 70 libram sen epic trinket. Resten utom en blått. Back är Grönt men Helm, Legs, Back är gemat sen enchantade jag Shoulders och Helm med Attack power från quarter mastern i Wintergrasp..

Eventuellt resistgear?: Nej tyvärr inte.

Vad har du för raiderfarenhet?: Har Raidat Zul'gurub (då för skoj, för att få lite oldschool epics pre-tbc), Karazhan, Zul'Aman, Naxxramas då till Loatheb sedan fastnade vi där då alla i gruppen var trötta, utom jag då jag är en nattmänniska. Vaken på natten sover på dagen men det kommer ej förstöra raidandet 19.00 till 23.00, sedan en 25-mans raid där man går in via en portal i Wintergrasp och sedan Sartharion 10-man. Det var dom

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Ja men helst inte då jag är van som DPS. Men skulle respecca om guildet verkligen behövde det. Fast då måste jag träna mej framåt som Tank elr Healer vad som nu skulle behövas

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Som sagt Bara min Helm (Epix), Legs (Epix), Back (grön) can gemas. Dock kommer jag skaffa annan legs blir tyvärr då blue. till jag får en uppgradering

Hur länge har du spelat WoW?: Sedan oktober 2006. Började med en Orc Shaman som jag nådde först till level 60. Då på vanilla tiden (Pre-tbc) sedan till level 70 (Pre-tbc) blev tyvärr Permament bannad pga ingen Orsak. Inget jag gjort som brytit mot reglerna :(

Hur mycket spelar du i veckan? När?: 7 dagar i veckan. Är uppe från 18.00 på kvällen till 7 på morgonen då jag vänt tiden. men måste ju vända tillbak igen då jag går i gymnasiet. Iaf varje dag ca 13-14 timmar om dagen

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Ja absolut. Jag kommer vara närvarande

Varför vill du joina SU?: För det är en Bra Svensk PvE guild. Har hört från andra att Svea Ulvar är en toppen guild. Då menar jag toppen guild! :) Tiderna passar mej med. då denna guild jag är i nu (Veritas börjar raiden klockan 11 på kvällen och håller på till 2. Och många är ej online då. Den raid tiden är för att Guild mastern Jobbar kväll.

Vad förväntar du dig av SU?: Erfarna, lydliga spelaren som ej Ninja lootar och som är Mogna i Guild chatten, Raid chatten, Ventrilo och såklart mot dom andra i SU

Vad kan vi förvänta oss av dig?: En bra, lydlig, trevlig DPS. Som är närvarande i varje raid och som är mycket hjälpfull och vill guildets bästa!

Något mer vi bör veta?: Inte så mycket. Bara det att jag ej har några proffesions! Men ska börja skilla upp Blacksmith, mining och sedan fiske. Jag har en nu då level 8 Blood elf Mage som jag skapade idag som heter DeadlyMagic.. diggar namnet hehe den kommer att rikta sej mot PvE den med då jag hatar PvP. Har lätt att läsa/skriva på engelska men min svaga punkt är tex om en som pratar på engelska i ventrilot kan jag missuppfatta mycket av det han/hon säger!

Extra info om dig: Jag bor i Bredäng ligger nära Skärholmen som då ligger i Stockholm, utbildar mej inom fastighet och industri. Jobbar mycket med motorer, metall och sånt. Gymnasiet heter St botvids. Kör ingen Sport då jag ej har nått visat intresse. Men min Hobby är Data, och Bil mekaniker
Tidigare MMO erfarenheter?: Inga. World of Warcraft är mitt första MMO spel? Innan körde jag mycket online Tiberian sun, Red alert, Age of Empire.
Ålder: 18
Stad, hemort: Bredäng som ligger i Stockholm

Övrigt, något mer du vill tillägga?: Ska köpa Headset snart till Ventrilo så fort jag skrapat fram lite stålar :P

Profile  

Post subject: Re: Pondro ansökert till Svea Ulvar
PostPosted: 02 Jan 2009 01:22  

Vet inte vad jag ska säga ...

PostPosted: 02 Jan 2009 10:01  

lydig är ju bra...saknar dock ett " jag kan hålla många bollar i luften" ...

Classleader för healers.
 Profile  

PostPosted: 02 Jan 2009 12:55  

Jag anser att om man spelar 13-14 timmar om dagen så bör man ta sig en funderare på hur man egentligen mår.

PostPosted: 02 Jan 2009 14:16  

hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

haha

hahahahahahaha

hah

Profile  

PostPosted: 02 Jan 2009 17:39  

Jag tycker också DeadlyMagic var fräckt som fan!

PostPosted: 06 Jan 2009 12:59  

Tezla jo tack jag mår bra. Söker ej guild längre bara så att ni vet så jag vill att ni raderar mitt konto på Svea Ulvar det vore schysst :P Vill somsagt inte ha nått mer med Svea Ulvar att göra jävligt otrevliga är ni också

(kommer ej läsa vilka svar ni skrivit då jag inte mer loggar in på detta konto)

Eller kanske inte behövs då jag bytt lösenord till ett som jag ej kommer ihåg slarvade med lösenordet ;) kommer redan ej ihåg det men lycka till med guildet ciao

Profile  

PostPosted: 06 Jan 2009 15:32  

Made my day.

PostPosted: 06 Jan 2009 16:27  

Oj oj oj oj oj oj ...... Kanske lite för mkt boys:)!!

Profile  

PostPosted: 23 Jan 2009 06:49  

hahahahahahahahahahahaha

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]