Characternamn, :Rwiruz lvl 80, Ras :Elf, Class : Paly
Ditt namn in real life: Rocky
Känner du någon i gillet in real life?: Nej
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Pengar Finns, Många Irl vänner och ny här så va lite utanför

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): Mitt gear är skit atm, försöker geara upp det så fort som möjligt. Armory är buggat för tillfället men har la runt 1,6k SP / 13,74 critt / 172 haste / 137mp/5 while casting har ja Ynka 36* "obuffad. 16k hp / 14k Mana. Har även tanking gear är 540 defense precis, men skit hp runt 21k, inte det bästa men försöker geara det med. Även hyffsat Retri geear,
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Just nu är det Pvp specc, Eftersom jag är inte med i någon guild Atm.
Vad har du för raiderfarenhet?:Alla Pre Tbc utom sunwell
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Specc hela tiden. är "öppen" för allt. lät lite fel kanske

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Um socketa och enchanta för att öppnå bättre prestanda ?
Hur länge har du spelat WoW?: 3 om inte mer.
Hur mycket spelar du i veckan? När?: Väldigt mkt, alla tider
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Kan som sagt alla tider, även längre om det behövs
Varför vill du joina SU?: Svenksar och verkar vara ett gott gäng så,
Vad förväntar du dig av SU?: Ha skoj och lire lite Pve gött
Vad kan vi förvänta oss av dig?: Att jag alltid kommer sköta tiderna och är jävligt trevlig
Något mer vi bör veta?: Njae , bara å fråga in game om det ngt.
Extra info om dig: 21, arbetslös. Jobbig flickvän. bor i en sketen 1:a har ej gymnasie utbildning. Ne men

Tidigare MMO erfarenheter?: Massa Crap spel
Ålder: 21
Stad, hemort: GÖÖÖÖteborrrrrg änna
Övrigt, något mer du vill tillägga?: Hoppas det går bra bara.

Och som sagt ngt mer ni vill veta så /w
Mvh / Rocky