Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 15 Apr 2021 09:49

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Deadluz. Lvl 80 DK
PostPosted: 28 Jan 2009 00:00  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Deadluz lvl 80 BE Death Knight

Ditt namn in real life: Asle (jadajada, jeg vet hva "Asle" kan ligne på svensk)

Känner du någon i gillet in real life?: Er ikke helt sikker, da jeg migrerte hit for litt over en uke siden

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jeg var Officer i Enraged Messiahs på Kazzak, denne guilden gikk litt i oppløsning etter WotLK, og jeg bestemte meg dermed for å migrere tilbake til min første server Daggerspine, da Kazzak var veldig overpopulated, lagget helt forferdelig, og progressen i guilden var grufull grunnet slack. Når jeg kom hit til Daggerspine, joinet jeg Not Too Serious, i påvente av at noen jeg traff virket hyggelige og greie. Jeg fikk høre de gjorde 25man raids osv, så jeg laget en aplication for å joine de. Derimot en uke senere nå, så viser det seg at de fleste i guilden er rundt 14 - 16 år, noe som fører til litt mye slack og tull. (Plystring og skriking istede for taccs på TS etc) Det er en grei gjeng med folk, men jeg er 28 år, og av den gamle oldschool typen endgame raider, så jeg har på følelsen Svea Ulvar vil passe mye bedre for mine spillrutiner. (Ja, jeg drikker øl og banner, noe som ikke er lov i N2S bla..)

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Deadluz

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jeg har gått ut fra en raidbeneficial DPS build, ikke stort å si om det igrunn, annet en at jeg basserer på å holde dots oppe lenge, og ha en stødig konstant DPS på både singel og aoe targets. Bruker Mark of Blood i bossfight, da dette sammen med Blood Aura, bidrar endel til å lette trykket for healers etc.

Vad har du för raiderfarenhet?: Har spillt siden første WoW release som Mage. (http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Luciuzz Har 207/played på den, men bestemte meg for å rerolle DK istede, og er veldi fornøyd med det.) Spillte opp til nax Pre TBC, spillte opp til BT i BC, og har nå fullført 10 man VoA, Nax, OS, og nesten fått Malygos i bakken.

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Jepp, jeg spiller min char slik det vil passe best for raidet.

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Har nok allerede gjort dette max tror jeg, men hvis noen ser noe som mangler, si ifra, så skal jeg fikse det med en gang

Hur länge har du spelat WoW?: Siden første release. Savner de gode gamle dagene i MC :(

Hur mycket spelar du i veckan? När?: Etter jobb, ca klokken 16:00 til 00:00. Noen ganger mer, kommer ann på om det er noe å gjøre, for jeg hater grinding og PvP.

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Såklart

Varför vill du joina SU?: Husker dere som en trivelig nordisk guild med masse bra humør osv. Dere har den progressen jeg leter etter, og dere har en 18 års aldersgrense!!.

Vad förväntar du dig av SU?: Progress, masse fun i instancer, nye bosskills, mye humor og litt øldrikking.

Vad kan vi förvänta oss av dig?: Aktiv god DPS som konstant jobber for å bedre sin DPS og skills for å fungere bedre i en raidsituasjon, slik at jeg kan være en del av teamet som sammen går mot det felles endgame goalet vi alle har. Fokusert, altid i tide på signups, prepp med flasks å buffood før raids og alt det der som forventes av folk flest som vil lenger inn i spillet. Godt humør har jeg også.

Något mer vi bör veta?: Nja.. Tror jeg har sagt endel, men spør om det er noe dere lurer på.

Extra info om dig: 28 År gammel norsk lærer på Videregående Skole i Verdal - Nord Trøndelag.
Tidigare MMO erfarenheter?: WoW siden det kom. Prøvde AOC, men FYYYYYSJ!
Ålder: Hehe, her skulle det stå ja, som sagt litt der oppe er jeg 28 år :)
Stad, hemort: Verdal i Nord Trøndelag. "Hemort" vet jeg ikke hva betyr, så jeg svarer: JA, mer øl takk.

Övrigt, något mer du vill tillägga?: "People only see what they are prepared to see."

Post subject: Re: Deadluz. Lvl 80 DK
PostPosted: 28 Jan 2009 08:01  

Jag förstod absolut ingenting, men jag tror att det handlar om en norsk valfångare, druider och till en viss mån även tidelag. Jag gillar honom.

Edit: TUBOOOORG!

PostPosted: 28 Jan 2009 11:23  

Det är ju ett helvete att du spelar Deathknight iom att vi har miljoner.
Men resten tycker jag väldigt bra ut (imho).
Lär komma svar så fort ansvariga har vaknat/överlagt.

Profile  

PostPosted: 28 Jan 2009 13:11  

Tezla wrote:
Jag förstod absolut ingenting, men jag tror att det handlar om en norsk valfångare, druider och till en viss mån även tidelag. Jag gillar honom.

Edit: TUBOOOORG!

Norwegian looney tune with a hairy ass looking for beerdrinking friends to play WoW with.

Edit: Carlsbeeeeeerg!

PostPosted: 28 Jan 2009 13:18  

litt øldrikking???

Lite<Mycket :)

<>With demons by our side victorious we stand<>
 Profile  

PostPosted: 28 Jan 2009 13:31  

Tack för ansökan!
Återkommer med svar inom kort.

PostPosted: 30 Jan 2009 12:02  

Hehe 80 views, 5 replys. Yay, jeg er populær :) Vil ikke være utolmodig her, men det hadde vært fint om dere hadde bestemt dere før jeg dør av raidabstinens :)

PostPosted: 30 Jan 2009 12:38  

Jag är säker på att man sitter med pannan i djupa veck.
Mer folk är alltid bra, men vi har som sagt en miljard deathknight.
Hoppas på svar under dagen.

Profile  

PostPosted: 30 Jan 2009 20:12  

Skulle behöva snacka lite med dig ingame, kontakta mig på Geeken eller Silza asap.

PostPosted: 01 Feb 2009 18:08  

ringnes > svensk öl :P

(Eller Red Stripe, newcastle om det finns istället)

Server first to 64-70. Among first 5 druids in the world.
 Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]