Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 21 Apr 2021 09:48

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Warzé DK
PostPosted: 30 Jan 2009 00:37  

Ansökningsformulär

Characternamn, lvl, Ras, Class: Warzé 80 undead death knight

Ditt namn in real life: Björn Eriksoson

Känner du någon i gillet in real life?: japp är nära vän med merr (pre tbc snudii)

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: tog över en char av merr för att han ville att jag skulle lira mer honom, hade en 80 pally på outlands innan

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): 15/34/22

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: kör med dual wield specc för tillfället, har inte fått chans att få något bra 2h vapen men om jag får det så respeccar jag

Vad har du för raiderfarenhet?: har inte raidat så jätte mycket men i wotlk har jag kört allt utom malygos

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: ofc

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: kör bara pve så, det är lungt.

Hur länge har du spelat WoW?: började spela lite när tbc släpptes, sen har jag haft uppehåll och börjat igen, haft många olika chars, men sammanlagt kanske 2 år

Hur mycket spelar du i veckan? När?: spelar olika mycket på olika dagar, men 20 h i veckan kanske

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: ja, alla utom söndag då jag inte kommer vara hemma förens ca 20.10

Varför vill du joina SU?: för att det är en helskön guild (är ju med nu fast inte "med") och jag vill raida med min irl polare, vi lanar rätt ofta så :)

Vad förväntar du dig av SU?: att ha jävligt kul och göra framsteg.

Vad kan vi förvänta oss av dig?: tålamod, och punktlighet allt som behövs för att raida

Något mer vi bör veta?: har precis börjat levla en shaman, kommer vara resto om den åker upp till 80

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: inte lirat något förutom wow
Ålder: 18 om 2 veckor
Stad, hemort: örebro

Övrigt, något mer du vill tillägga?: neps :)

Profile  

Post subject: Re: Warzé DK
PostPosted: 30 Jan 2009 00:47  

Quote:
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: kör med dual wield specc för tillfället, har inte fått chans att få något bra 2h vapen men om jag får det så respeccar jag

Liten kommentar... DW dps > 2h dps, eller är iaf inte sämre, och omjaginte minns fel så har warze 2x bästa 1h för en dk. jag har dock 0 koll på dw dps specs, och armoryt bråkar så ser inte din spec... Men Deathgoblin har ju kört dw ett bra tag nu och borde la ha bra koll på den biten :)

Profile  

PostPosted: 31 Jan 2009 02:25  

ah jo, e inte så pro på DKs än :)

Profile  

PostPosted: 31 Jan 2009 12:30  

Är jag helt dum i huvet nu? Är inte warse redan med i guildet och varit det ett bra tag?

PostPosted: 31 Jan 2009 13:09  

Du är helt dum i huvudet nu.

PostPosted: 31 Jan 2009 15:06  

noogles. ÖREBRO! Du tror väl inte det e samma kille som lirar en char efter ett par månader? De byter, ger bort, tar tillbaka, e otrogna och rör allmänt runt ;)

Profile  

PostPosted: 31 Jan 2009 15:11  

Känner igen nicket också...

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]