Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 15 Apr 2021 10:53

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Joinex, boomkin / resto druid.
PostPosted: 13 Feb 2009 12:08  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Joinex, 80, Tauren druid.

Ditt namn in real life: Jacob

Känner du någon i gillet in real life?: Nej .

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jag är just med i "NightVision" jag och mina irl polare försökte med en guild på denna servern men failade såklart :p så nu letar, iaf jag en ny guild med bra raid xp och bra progress.

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): http://eu.wowarmory.com/character-talen ... e&n=Joinex Jag är boomkin just nu, jag har bättre XP och gear i resto spec. Kan specca resto om det behövs en bra sådan till guilden :)

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jag går på min egen instinkt, Jag hade tänkt att pvpa som boomkin först, men nu slog det mig.. varför inte raida som boomkin kanske?

Vad har du för raiderfarenhet?: i Wotlk har jag clearat allt förutom en boss i Naxx (hc) och Sarth på hc med 2, 3 drakar uppe.

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Ja självfallet! :D

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Ja självklart, men med det gearet med boomkin just nu kommer jag nog inte socketa om med pvp gear. Hellre nötar jag heroics o raidar för att få bra pve epics, där efter socketa pve i dessa.

Hur länge har du spelat WoW?: ca 2 år.

Hur mycket spelar du i veckan? När?: Jag spelar ganska mycket, och det blir mest på eftermiddagarna och kvällarna. dock inte spec mkt på helgerna.

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Jag kommer kunna raida Tis och Sön av dessa tider, Torsdagar har jag träning.. så det krockar.

Varför vill du joina SU?: Verkar som en bra pve guild som vill utforska allt i pve väg. Sånt gillar vi! :D

Vad förväntar du dig av SU?: Inte speciellt mycket i början. Men såklart, om ni har clearat naxx hc så förväntar jag mig ganska rena runs i de flesta raids.

Vad kan vi förvänta oss av dig?: En bra dps / healande druid som kommer hålla måttet uppe i alla raider.

Något mer vi bör veta?: Nej, det skulle jag faktiskt inte tro.. har nämnt det mesta.

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: Inte spec mkt :P enbart WoW
Ålder: 16
Stad, hemort: Tranås, småland

Övrigt, något mer du vill tillägga?: Jag har aldrig varit speciellt bra på att skriva applys så vi får hoppas att denna räcker :P och annars var det nog allt!

Thanks, and GN!

Profile  

Post subject: Re: Joinex, boomkin / resto druid.
PostPosted: 13 Feb 2009 12:17  

Tack för din apply. Vi återkommer så fort vi kan.

+
Bra apply
klass vi saknar

-
ålder

Profile  

PostPosted: 13 Feb 2009 13:59  

Tjo...

Verkar vara en trevlig kille, spelade med honom i VoA men som sagt åldern är ett minus.

The one and only dps warren Tote..

ps. Warrior pew pew-ar inte lämnar det till cloth

Profile  

PostPosted: 13 Feb 2009 16:10  

Ser bra ut.
Behöver byta ett par ord, men du är i princip antagen ;)
Hugg tag i nån i SU när du går online nästa gång, så pekar de dig åt lämpligt håll.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]