Characternamn, lvl, Ras, Class: Joinex, 80, Tauren druid.
Ditt namn in real life: Jacob
Känner du någon i gillet in real life?: Nej .
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jag är just med i "NightVision" jag och mina irl polare försökte med en guild på denna servern men failade såklart :p så nu letar, iaf jag en ny guild med bra raid xp och bra progress.
Vilken talentbuild kör du med? (länka armory):
http://eu.wowarmory.com/character-talen ... e&n=Joinex Jag är boomkin just nu, jag har bättre XP och gear i resto spec. Kan specca resto om det behövs en bra sådan till guilden

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jag går på min egen instinkt, Jag hade tänkt att pvpa som boomkin först, men nu slog det mig.. varför inte raida som boomkin kanske?
Vad har du för raiderfarenhet?: i Wotlk har jag clearat allt förutom en boss i Naxx (hc) och Sarth på hc med 2, 3 drakar uppe.
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Ja självfallet!

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Ja självklart, men med det gearet med boomkin just nu kommer jag nog inte socketa om med pvp gear. Hellre nötar jag heroics o raidar för att få bra pve epics, där efter socketa pve i dessa.
Hur länge har du spelat WoW?: ca 2 år.
Hur mycket spelar du i veckan? När?: Jag spelar ganska mycket, och det blir mest på eftermiddagarna och kvällarna. dock inte spec mkt på helgerna.
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Jag kommer kunna raida Tis och Sön av dessa tider, Torsdagar har jag träning.. så det krockar.
Varför vill du joina SU?: Verkar som en bra pve guild som vill utforska allt i pve väg. Sånt gillar vi!

Vad förväntar du dig av SU?: Inte speciellt mycket i början. Men såklart, om ni har clearat naxx hc så förväntar jag mig ganska rena runs i de flesta raids.
Vad kan vi förvänta oss av dig?: En bra dps / healande druid som kommer hålla måttet uppe i alla raider.
Något mer vi bör veta?: Nej, det skulle jag faktiskt inte tro.. har nämnt det mesta.
Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: Inte spec mkt

enbart WoW
Ålder: 16
Stad, hemort: Tranås, småland
Övrigt, något mer du vill tillägga?: Jag har aldrig varit speciellt bra på att skriva applys så vi får hoppas att denna räcker

och annars var det nog allt!
Thanks, and GN!