Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 04 Dec 2021 22:44

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sentoz, Holy Priest
PostPosted: 16 Feb 2009 22:36  

Characternamn, lvl, Ras, Class:Sentoz, 80, Undead Male

Ditt namn in real life: Christoffer

Känner du någon i gillet in real life?: nej :(

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jag är med i You Got Farmed just nu, men jag funderar på att lämna. Raids funkar inte pga för lite folk.

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): Har precis speccat om till mer PVE specc, har inte kommit upp på armory än, men har 28/43/0 http://eu.wowarmory.com/character-talen ... e&n=Sentoz

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jag har speccat mycket med tanke på vad jag har för mana, men har också tänkt på att få mana regen och så mkt healing power som möjligt

Vad har du för raiderfarenhet?: på priest: Naxx 10man, Sarth 25 man, voa 10/25man. raidade all TBC content på min resto shaman, och all Pretbc content på min mage. Fast har inte kvar min shaman eller mage :'(

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Alltid för gillets bästa! :)

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Om jag har pengar ja :P men det som skulle behövas göra med mitt gear är mer enchants (som jag ska fixa när jag får lite Epics, känns värdelöst att lägga enchants på blått skit gear) men Sockets tycker jag funkar, dom är balanserade (dom få jag har just nu)

Hur länge har du spelat WoW?: lite drygt 1 år efter att det släpptes

Hur mycket spelar du i veckan? När?: kan spela varje dag som jag vet, förutom torsdag, men torsdagar är till 90% säkerhet. vardagar: 17:30 - 00:00 Helger: när jag vaknar tills när jag lägger mig :P

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: ja, men kannske inte varje torsdag

Varför vill du joina SU?: för att ni verkar vara ett mycket seriöst guild, och härligt värre med lite skandinaviskt folk! :D

Vad förväntar du dig av SU?: Seriöst folk, men endå inte sönder seriösa så man måste sitta och vara jätte ut tråkad, trots allt är det ett spel, och spel ska vara roliga! :D

Vad kan vi förvänta oss av dig?: en Seriös spelare som lär sig taktiker och har lätt att ta kritik och lyssnar verkligen på ledare. (det jag menar med att jag kan lätt ta kritik är att jag lyssnar när folk säger till mig saker eller ger mig tips )

Något mer vi bör veta?: att jag är 16, fyller 17 24 juni. är mycket "mogen" för min ålder om man vågar säga så. jag läser IT på John Bauer Gymnasiet i örebro där vi otroligt sällan får läxor! har mycket fritid :)

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: nja... har spelat lite Lineage 2, AOC och Warhammer :)
Ålder: 16, fyller 17 24 juni
Stad, hemort: Utanför örebro, skillda föräldrar som bor på så gott som var sin sida av örebro

Övrigt, något mer du vill tillägga?:hmm... inte mer än att jag jobbar ständigt på mitt gear!.

Last edited by Sentoz on 17 Feb 2009 10:52, edited 1 time in total.
 Profile  

Post subject: Re: Sentoz, Holy Priest
PostPosted: 16 Feb 2009 22:40  

Kikar på det.

John Bauer Gymnasiet i örebro.. de som går där brukar kunna nöta en del vill jag lova.

Profile  

PostPosted: 16 Feb 2009 22:40  

odenii wrote:
Kikar på det.

John Bauer Gymnasiet i örebro.. de som går där brukar kunna nöta en del vill jag lova.

haha, alltid :)

Profile  

PostPosted: 17 Feb 2009 02:35  

Enchanta din gear så lovar vi att titta på ansökan.
Fram tills dess så funderar vi inte ens.

PostPosted: 17 Feb 2009 03:17  

Sentoz wrote:
Fast har inte kvar min shaman eller mage :'(

Stad, hemort: örebro

Snuddi den XII som har dom? :wink:

PostPosted: 18 Feb 2009 13:08  

Varför Enchantar du inte dina prylar?? Fortfarand bara shoulder å legs enchantat.....

Profile  

PostPosted: 18 Feb 2009 13:15  

Posted: Tue Feb 17, 2009 1:35 am
vlad wrote:
Enchanta din gear så lovar vi att titta på ansökan.
Fram tills dess så funderar vi inte ens.

Posted: Wed Feb 18, 2009 12:08 pm
Kungkockos wrote:
Varför Enchantar du inte dina prylar?? Fortfarand bara shoulder å legs enchantat.....

Ta det nu piano. Kan ju låta grabben få mer än en dag på sig innan ni börjar.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]