Ansökningsformulär
Characternamn, lvl, Ras, Class:
Elaktant 80 tauren DruidDitt namn in real life:
JakobKänner du någon i gillet in real life?:
joinexVilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:
Gl (godlike) vet faktist inte varför jag lämnar dom, vill nog hellre spela med SU än med dom antar jagVilken talentbuild kör du med? (länka armory):
Feral 0/55/16http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&n=ElaktantVarför har du speccat som du gjort, motivera dina val:
Just nu är jag feral för jag tycker det är roligast men har gear för resto och balance med. jag kan joina guilden som resto lr balance men helst Feral för det är tusen gånger så roligareVad har du för raiderfarenhet?:
Naxx 10man Os 10/25 malygos10 (men har aldrig dödat den jävlen)Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:
jaa dåÄr du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?:
Tjaa varför inte om jag har guld brukar inte va dem med mest gold i bagen 
Hur länge har du spelat WoW?:
2-3 år kanskeHur mycket spelar du i veckan? När?:
alla dager 24/7
nää men sitter nästan hela dagarna vid wow när jag inte är i skolanVi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?:
Undebara tider <3Varför vill du joina SU?:
Söker en svensk guild som raidar 25 man. är lite sugen på det just nu.
och ni verkar va en mycket bra guild som funnits länge och vet vad ni vill.Vad förväntar du dig av SU?:
Att först få gå lite 10 man för att höja gearet som feral om jag joinar som den specen lr att få gå 25 man för bättre gera till balance och resto och själv klart vill jag ha kul med guilden också 
Vad kan vi förvänta oss av dig?:
Pro druid som gör det bästa för guilden, finns där när druiden behövsNågot mer vi bör veta?:
njaa inte vad jag kommer på just nu.Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?:
ingaÅlder:
16 17 sista aprilStad, hemort:
Tranås i småland Övrigt, något mer du vill tillägga?:
nope