Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 21 Apr 2021 09:10

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Aerium 80 BE Paladin
PostPosted: 18 Feb 2009 21:26  

Ditt namn in real life:
Andreas

Känner du någon i gillet in real life?:
Nej

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:
För nuvarande är jag med i guilden <GL>. Jag känner att jag vill lämna den eftersom det är väldigt många som inte tar guilden seriöst. Det hände även en sak idag som jag ogillade skarpt. Kan tala om det för er om ni verkligen måste veta, men då får ni whisper mig i spelet :)

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory):
http://eu.wowarmory.com/character-talen ... e&n=Aerium

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val:
Detta specc ger bäst raidhealing helt enkelt

Vad har du för raiderfarenhet?:
WotLK:
Alla heroics. Hela Naxx. Sartharion, men har inte prövat på med fler drakar samtidigt.
Malygos har jag inte testat, men kollar alltid guider innan jag raidar något jag aldrig gjort förr.

TBC:
Alla heroics. Clearat hela Karazhan, Zul'Aman, Serpentshrine Cavern, Tempest Keep: The Eye, Gruul och dom 3 första bossarna i Black Temple. Sunwell har jag bara clearat lite trash i.

I classic WoW har jag gjort hela Molten Core, Zul'Gurub, AQ20 och Onyxia. Provade även på Blackwing Lair ett antal gånger men klarade aldrig första bossen där.

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:
Absolut, det är inga problem!

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?:
Klart jag kan. Det som Holy Paladiner behöver mest enligt mig är Intellect eftersom man får tillbaks 25% av sin mana varje minut och därför blir inte mp5 lika värdefullt. Efter det kommer Spell Power och sedan mp5. Spirit är skräp :)

Hur länge har du spelat WoW?:
Since day 1 :p

Hur mycket spelar du i veckan? När?:
Jag spelar väldigt mycket för tillfället eftersom jag är sjukskriven från jobbet.

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?:
Japp, det är inga problem alls.

Varför vill du joina SU?:
Tycker ni är väldigt trevliga, goa människor. Duktiga är ni också.

Vad förväntar du dig av SU?:
Härliga raids och annat mysigt :p

Vad kan vi förvänta oss av dig?:
Skön kille med kanske lite konstig humor, men en som har koll på det mesta när det gäller WoW. Har inte koll på annat :lol:

Något mer vi bör veta?:
Jo, det är ju faktiskt så att jag redan varit med i Svea Ulvar med min druid Cydelix. Jag har verkligen tröttnat på den helt och hållet. Den blev inte alls lika rolig som den var pre WotLK tycker jag. Därför bestämde jag mig för att levla upp min Paladin. Det var kanske lite dumt att inte berätta det här tidigare, men jag var rädd för att jag inte skulle orka levla upp min Paladin och kanske gå tillbaks till Cydelix ändå och samtidigt var jag rädd för att jag inte skulle ha en guild om jag valde att gå tillbaks till Cydelix. Därför avvaktade jag lite grann. Ledsen för det - Hoppas det inte varit allt för mycket problem på grund av det! Men nu är jag tillbaks med en (redan) bättre gearad healer som jag är totalt helnöjd med! :)

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: Inga
Ålder: 21
Stad, hemort: Stockholm, Värmdö

Övrigt, något mer du vill tillägga?:
Nej inte vad jag kommer på just nu, men fråga gärna om det är något ni funderar över.

Profile  

Post subject: Re: Aerium 80 BE Paladin
PostPosted: 18 Feb 2009 23:26  

Tack för anmälan.
Återkommer.

Profile  

PostPosted: 19 Feb 2009 03:48  

Tjo..

Cydelix, det namnet känner jag igen.... hoppas du blir antagen..

The one and only dps warren Tote

ps. warrior pew pew-ar inte lämnar det till cloth

Profile  

PostPosted: 19 Feb 2009 21:27  

Låter fint. Hugger tag i dig online så får vi prata lite.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]