Ansökningsformulär
Characternamn, lvl, Ras, Class: Juppy 80 resto shaman
Ditt namn in real life: Rickard Johansson
Känner du någon i gillet in real life?: nej jag kunde inte komma på förra guild träffen som ni hade så nej!
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Jag Var med Drsnuggles i svea men blev bannad... så har nu fixat mig en ny shaman som jag nu vill raida vidare med i svea.
Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): resto
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ne&n=JuppyVarför har du speccat som du gjort, motivera dina val: vill ha så mycket pve healing som det bara går...
Vad har du för raiderfarenhet?: allt svea gjorde i tbc samt hela naxx.
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: yes
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: jaa visst men needar bra gear först sen ska det socketa å enchanta allt max!
Hur länge har du spelat WoW?: sen tbc starten
Hur mycket spelar du i veckan? När?: blir varje raid dag ... samt 2-3 timmar per dag ...
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: japp
Varför vill du joina SU?: FÖr jag bara spelat i den sen tbc

vill inget hellre..
Vad förväntar du dig av SU?: PVE NÖTANDE !
Vad kan vi förvänta oss av dig?: jag kommer heal sönder raidsen... dom non nur å alla andra helaers kan lägga wow på hyllan

Något mer vi bör veta?: nej inte dirr
Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: guildwars var grym som FAN på det!
Ålder:20
Stad, hemort: Borås
Övrigt, något mer du vill tillägga?: Nej det är chill