Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 27 Nov 2021 12:53

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Östgren - 80 mage
PostPosted: 23 Feb 2009 20:48  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Östgren level 80, undead mage

Ditt namn in real life: Gustav

Känner du någon i gillet in real life?: Nope är ny på servern pga irls @ servern :)

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Har som sagt inte inte spelat så länge så letar fortfarande guild ;)

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): 0/52/19.

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Enligt mig de bästa pve speccet och jag gillar spelstilen med det. passar mig bra :>

Vad har du för raiderfarenhet?: började spela i tbc, raidade allt även de svåra raidsen som BT, SWP. (hade då 7/8 t6)

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Ja självklart. även testat arcane pve, väldigt mycket skada dock är det mycket mana drain ( de jag inte gilla med arcane ) :).

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: yes sir!;P allt är dock inte enchantat med de bästa just nu. för ville inte lägga ner allt för mycket cash på "dåliga epics" ;D men om de behövs så enhantar jag självklart :>

Hur länge har du spelat WoW?: ett par år ;)

Hur mycket spelar du i veckan? När?: är online så mycket som jag kan. dock har jag träningar tisdagar/torsdagar men ska försöka vara med så mycket som jag bara kan :)

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: nja inte som de ser ut just nu pga träningar osv men säsongen snart slut ( GAME ON ) ;) haha
men ska som sagt försöka vara med så mycket jag kan =)

Varför vill du joina SU?: hört att ni är en seriös och en guild med många duktiga spelare och de gillar jag :)

Vad förväntar du dig av SU?: ha kul och seriösa raids ;D

Vad kan vi förvänta oss av dig?: har oftast med mig flask och pots till raids :) sist men inte minst en bra dps ;)

Något mer vi bör veta?: bara skriva ingame om ni vill veta mer om mig ;D<3

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?:
Ålder: 17
Stad, hemort: Enköping

Övrigt, något mer du vill tillägga?:
Tackar så mycket för mig :)!

Profile  

Post subject: Re: Östgren - 80 mage
PostPosted: 24 Feb 2009 16:48  

Tackar för ansökan!
Vi kikar på det.

Post subject: Re: Östgren - 80 mage
PostPosted: 25 Feb 2009 21:22  

Var vänlig kontakta mig ingame på Geeken, Silza eller Pey.
Försökt fått tag på dig, men finns ingen Östgren på servern.

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]