Characternamn, lvl, Ras, Class:
Östgren level 80, undead mage
Ditt namn in real life:
GustavKänner du någon i gillet in real life?:
Nope är ny på servern pga irls @ servern 
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:
Har som sagt inte inte spelat så länge så letar fortfarande guild 
Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): 0/52/19.
Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val:
Enligt mig de bästa pve speccet och jag gillar spelstilen med det. passar mig bra :>
Vad har du för raiderfarenhet?:
började spela i tbc, raidade allt även de svåra raidsen som BT, SWP. (hade då 7/8 t6)
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:
Ja självklart. även testat arcane pve, väldigt mycket skada dock är det mycket mana drain ( de jag inte gilla med arcane )
.
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?:
yes sir!;P allt är dock inte enchantat med de bästa just nu. för ville inte lägga ner allt för mycket cash på "dåliga epics" ;D men om de behövs så enhantar jag självklart :>Hur länge har du spelat WoW?:
ett par år 
Hur mycket spelar du i veckan? När?:
är online så mycket som jag kan. dock har jag träningar tisdagar/torsdagar men ska försöka vara med så mycket som jag bara kan
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?:
nja inte som de ser ut just nu pga träningar osv men säsongen snart slut ( GAME ON )
haha
men ska som sagt försöka vara med så mycket jag kan =)Varför vill du joina SU?:
hört att ni är en seriös och en guild med många duktiga spelare och de gillar jag 
Vad förväntar du dig av SU?:
ha kul och seriösa raids ;DVad kan vi förvänta oss av dig?:
har oftast med mig flask och pots till raids
sist men inte minst en bra dps 
Något mer vi bör veta?:
bara skriva ingame om ni vill veta mer om mig ;D<3Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?:
Ålder: 17
Stad, hemort: Enköping
Övrigt, något mer du vill tillägga?:
Tackar så mycket för mig

!