Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 27 Nov 2021 13:06

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hypé / Azh Rogue och dk apply
PostPosted: 06 Mar 2009 21:10  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Hypé 80 Rogue - Azh 80 DK

Ditt namn in real life: Adrian

Känner du någon i gillet in real life?: Vaselina tröllisa

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Ny på serven leava gamla servern för att lira me vaselina och tröllisa.

Vilken talentbuild kör du med? (länka armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Hyp%C3%A9 är pvp muti atm skulle antagligen köra pve combat http://www.wowhead.com/?talent=f0eboLZMgVbxbxoru0xRtx eller något liknande

på dkn kan jag antingen lira tank eller dps har gear för bägge. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ects&n=Azh

Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: Jag tycker den speccen ger mest dps just nu. som dk skulle jag vilja köra Dual wield hybrid specc.

Vad har du för raiderfarenhet?: Clearat naxx 10 man - 8 / 15 HC Naxx - Os 10 / 25 cleared dratt os hc med en drake uppe också - har dratt malygos till phase 3.

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Yes

Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: Ja det skulle jag, ja behöver mer hit+ på bägge chars som dps så ja kan socketa det om det behövs.

Hur länge har du spelat WoW?: 3 år

Hur mycket spelar du i veckan? När?: spelar ca: 25-30 timmar i veckan spelar efter 4-5 som tidigast.

Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: Yes

Varför vill du joina SU?: För att göra proggress i pve och ha skoj, och för att lira me tröllisa och vaselina :)

Vad förväntar du dig av SU?: Att ni är seriösa I raids fokuserade, och att ni är trevliga och kan skämta :)

Vad kan vi förvänta oss av dig?: Jag kommer i tid, är alltid fokuserad i raids, har alltid med mig pots buff food och jag läser alltid taktiker innan raids.

Något mer vi bör veta?: Har mest pvpat på roguen låg på 2.3k rating i tbc och fick gladiator title, men nu vill jag satsa på pve. Jag kan antingen raida med min dk eller rogue, vad ni än behöver Har gear för att tanka / dpsa på dkn. Mitt gear på roguen är mest pvp gear men jobbar nu med att fixa pve gear. Jag skulle föredra köra på min dk, jag är bäst gearad på den för tank / dps men om ni behöver en rogue så kan ja geara up den isåfall :)

Extra info om dig:
Tidigare MMO erfarenheter?: Wow är mitt första.
Ålder:18
Stad, hemort: Borås, Fristad

Tack för att ni tar er tid att läsa detta

Hypé / Azh

Edit: Clearade naxx hc, fick mycket bättre dps gear på min dk. :)

Last edited by Vaselina on 07 Mar 2009 23:28, edited 2 times in total.
 Profile  

Post subject: Re: Hypé / Azh Rogue och dk apply
PostPosted: 07 Mar 2009 12:18  

Ska titta på det, återkommer

PostPosted: 07 Mar 2009 13:23  

Glömde tilläga att jag kan flytta min dk den 27 mars.

Profile  

PostPosted: 07 Mar 2009 15:32  

Bra snubbe!

Profile  

PostPosted: 07 Mar 2009 22:10  

Besked kommer i dagarna

PostPosted: 08 Mar 2009 12:54  

Snacka med någon i guildet så fixas inv. vaselina har fått läget förklarat för sig, snacka med honom om du inte får tag i mig

Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]