Characternamn, lvl, Ras, Class: Morgz, 80, Bloodelf, Paladin
Ditt namn in real life: Hans Martin
Känner du någon i gillet in real life?: kjenner Brotherlight fra tidligere skole, og er venn med Fathermoo ingame =)
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Sanctum er jeg i akkurat nu men det er snakk om disband så jeg vil vere tidlig ute med application =)
Vilken talentbuild kör du med? (länka armory):
har vært prott siden lvl 10 =)Varför har du speccat som du gjort, motivera dina val: det er vell den speccen jeg tanker best ned å lever lengst med når jeg er alene å farmer =)
Vad har du för raiderfarenhet?: har leadet VoA10/25 + OS10/25 och EoE10 men det ble ikke noe seier av EoE. ellers så har jeg cleared naxx10man og noen bosser i 25man =)
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: har litt Healing gear som gir meg 1200Sp.. men vet ikke hvor mye Sp med holy build =) men jeg kan respekke hvis nødvendig=)
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?: jeg er en PvE typ, har litt åver 1k Honorkills^^ det er da noen som har plagat meg med quest's ^^ men jeg gjør det jeg kan før å kunne yte mest mulig av PvE
Hur länge har du spelat WoW?: siden 3uker etter release av wow orginal^^
Hur mycket spelar du i veckan? När?: speller vell ca. 4-6timer hver dag =) men nogen helger spiller jeg ikke på kveldene siden det finnes alkohol =)
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?: hver dag =D
Är du beredd att ordna de elixir/flasks och den mat som krävs för att raida?: har cash å cooking så ikke noe problem =)
Varför vill du joina SU?: vell.. før å vere erlig så er jeg missunelig på fathermoo å brotherlight siden dem får gjøre 25man och jeg sitter igjen med 10man å møter veggen hele tiden =/ pluss jeg hører dere er ett greit guild med god humor =)
Vad förväntar du dig av SU?: erlighet
Vad kan vi förvänta oss av dig?: en respectfull spiller som er intrisert i progress
Något mer vi bör veta?: er 20år å er fra norge =) (aldrig sur)
Extra info om dig: er ikke noe intresangt med meg =) er en geek 24/7 =)
Tidigare MMO erfarenheter?: Pretbc, TBC, Lotro, age of conan, guildwars
Ålder: 20
Stad, hemort: Harstad.. nord i norge
Övrigt, något mer du vill tillägga?: det er vell ikke noe mere å si om meg =) håper på possitiv respond =)