Characternamn, lvl, Ras, Class:Minobull, 80, Tauren elemental shaman
Ditt namn in real life:Antti Willberg
Känner du någon i gillet in real life?:Nej, tyvärr
Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?:Jag är medlem i Postmortem, och anledningen till att jag vill lämna dessa glada gubbar och tjejjer är att jag kommer inte längre än till 10 manna raids, och jag har kommit så långt som jag kan komma i denna guild med min karaktär. Jag vill raida vidare i 25manna raids.
Vilken talentbuild kör du med? (länka armory):http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=MinobullVarför har du speccat som du gjort, motivera dina val:Jag har specca så för att få ut det mesta av min dps
Vad har du för raiderfarenhet?: I Wotlk/Tbc/Före Tbc.I TBC var jag med i Winds Of Creation med min fd präst och raidade allt tom 3:de
bossen i BT
Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?:Javisst, men dock så är mitt healing/ench gear inget bra.
Är du beredd att socketa/enchanta om din gear etc för maximal PvE förmåga vid behov (vid ja, förklara vad som bör göras och varför)?:Ja visst kan jag ändra på ench och sockets om det skulle behövas för guildens/raidens bästa
Hur länge har du spelat WoW?:Oj, säkert i 3år eller mer.
Hur mycket spelar du i veckan? När?:Alla dagar i veckan alldeles för länge, tills/om jag får ett jobb sen får man se.
Vi raidar för tillfället tisdagar (ca 19.00-23.00) torsdagar (ca 19.00-23.00)
och söndagar (ca 18.00 - 23.00) kommer du att kunna närvara dessa tider?:Japp inga problem med tiderna
Är du beredd att ordna de elixir/flasks och den mat som krävs för att raida?:Alltid, är herb/alcy på shamanen
Varför vill du joina SU?:1. Ni är en svensk guild, jag vill gärna snacka på svenska med folk
2. Ni är en av dom bättre guilderna på Daggerspine
3. Ni ger ett seriöst intryck av raidande
4. Ni verkar vara tillräckligt knäppa, av erat publika forum att dömma, så att jag skulle trivas
Vad förväntar du dig av SU?:Jag förväntar mig, kamratskap, skitsnack och seriöst raidande
Vad kan vi förvänta oss av dig?:Knäppa komentarer, moget (när det behövs) uppträdande, en shaman som i princip alltid är online, dvs tills/om jag får ett jobb... Tror dock inte på 2009 heller på den fronten.
Något mer vi bör veta?:Vet inte..... Att jag e lite knäpp och allmänt tossig imellanåt?
Extra info om dig:Ok, shoot
Tidigare MMO erfarenheter?:Oj, humm.... Ultima Online (5år) , Earth and Beond (ca 1år) , Motorcity Online (ca 1år), Eve Online (ca 4år)
Ålder:+40 (ja det e sant)
Stad, hemort:Linköping
Övrigt, något mer du vill tillägga?:Nja tror inte det...
P.S. (090408), Jag har uppdaterat min gear lite med nya ench och en ny ring för Valor marks, om jag råkar vara i pvp gear när ni kollar på armoryt, tveka inte att fråga in game så kan jag visa upp pvp, manaregen och spelldmg gear.
/Minobull