Svea Ulvar

Daggerspine
It is currently 04 Dec 2021 04:22

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Jaded - 60 Rogue - Application
PostPosted: 03 Sep 2006 18:09  

Characternamn, lvl, Ras, Class: Jaded - 60 - Undead - Rogue

Ditt namn in real life: Joakim Abrahamsson

Känner du någon i gillet in real life?: Peak, vet inte om han är online så ofta på jusst sin rogue eftersom han kör upp sin priest nu.

Vilket var din senaste guild? Är du i något guild just nu? I så fall, varför lämnar du det?: Talent, lämnade guildet innan dom lade ner, orkade inte med att raida varenda dag.. vist är det kul att köra hårt för att komma ngn vart men varje dag är lite för mycket. Sen var det direkt inga tider att passa utan man kunde köra till kl 01:00 en måndag. Jusst nu är jag med i Why Me vilket är ett kompis guild på ca 15 medlemmar bara för att göra det lättare med konversationen in game.

Vilken talentbuild kör du med?:
Kör dagger specc/PVE specc

Gear? Skriv eller visa länk till http://ctprofiles.net/:
Main: http://ctprofiles.net/3233505
Firegear: http://ctprofiles.net/3479604

MC/BWL/Onyxia q:s redo?: Absolut! :)

Är du beredd att respecca ifall det skulle behövas för gillets bästa?: Absolut :)

Hur länge har du spelat WoW?: Ungefär 1 år skulle jag tippa på. Spelade mage innan men blev lagom less efter ett tag.

Hur mycket spelar du i veckan? När?: Spelar nästan varenda dag, och om jag inte spelar så är jag förmodligen lagom full.

Vi raidar för tillfället onsdagar (ca 19.00-23.00) och söndagar (ca 17.00/18.00 - 22.00) är det något som fungerar för dig?: Fungerar perfekt för mig, kan dock hända att på onsdagen (lill-lörda) så tar jag några öl under raidet så det kan bli en del toalett besök :)

Varför vill du joina SU?:
Ni verkar ha roligt och ni har gjort väldigt bra ifrån er i endgame-instancer på kort tid och att kunna prata svenska gör det ju bara ändå bättre :)

Vad förväntar du dig av SU?: Att ni har roligt vilket enligt mig är det viktigaste men att ni också fungerar perfekt som ett guild och att ni verkligen tar seriöst på det hela. Ett guild ska kunna ha hur roligt som hellst men ändå göra bra ifrån sig vilket ni har bevisat att ni har gjort.

Vad kan vi förvänta oss av dig?: Jag är väldigt aktiv och jag kan min klass bra. Ni kommer heller aldrig höra några klagomål eller annat negativt. Eftersom jag inte tycker man ska sitta å gnälla över att man whipar 10gr. Man lär sig av sina misstag.

Något mer vi bör veta?:
Njaa inte direkt något jag kommer på. Jag är förmodligen inte tillgänglig på lördagar. Då brukar jag vara ganska bra i gasen.

Extra info om dig: Den dagen jag ser en leende joggare ska jag överväga saken
Tidigare MMO erfarenheter?: EQ bland annat
Ålder: 18+
Stad, hemort: Tibro (skövde)

Övrigt, något mer du vill tillägga?:
Ne inte direkt.. jag hoppas på att få komma med ävenf ast ni evrkar ha fullt på rogues.. kan ju ta peaks plats kanske? :D Men jag skulle verkligen uppskatta att få spela med er och få sig ett par sköna garv om kvällarna :) Tack för mig! Cheers
//jaded

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]